Scrapträff

Ja, igår var jag på scrapträff i Vänersborg som Liza på pysselakuten ordnat. Jättetrevlig dag med mycket scrap, god mat och trevligt sällskap. (Tack Ulrika och Christin för det).
Några alster kan jag visa redan nu men det andra får bli lite tjuvkikar på vad jag gjort till Magdas.

Först lite sneaks:

               

 
image369

Papper- Creative Imaginations. Lace- KI memories. Anteckningblad- Making memories. Thickers- American Crafts. Filtband- Queen&co.


image370

Papper- CherryArte, Bazzill. Filt- Fancy Pants. Thickers- American Crafts. Rubons- Hambly. Akrylfärg- Making memories.


image371

Papper- Bazzill, CherryArte och American Crafts. Rubons- Hambly. Filtuggla- Fancy Pants

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara LO:s!!Alla tre är grymt fina :-)
kram

2008-04-09 @ 20:08:07
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Augusti_73

Mamma mia vad du producerade på träffen! Själv brukar jag inte lyckas åstadkomma särskilt mycket - vi får se hur det går i helgen.
Trevlig helg!

2008-04-18 @ 13:31:35
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0