Skånelycka

En sida till denna veckas färgutmaning på SWEscrapbook.

image187


LYCKA= Vi har köpt en riktig fotoskrivare. En canon iP6700D. Underbart!

OLYCKA= Jag missade att släppa ut Mysan (vår katt) när vi åkte till stan en dag och när vi kom hem på kvällen och jag skulle sätta mig och pärla lite så möttes jag av en stank när jag öppnade skåpet där jag förvarar pärlor, scrappalbum m.m. Kattuslingen hade av någon anledning satt sig och kissat på nedersta hyllan i skåpet där jag har ALBUM! Inte mina senaste men ändå...Ett album var utan plastfickor och alla sidor var blöta längst ner...De har ju torkat nu men de är bubbliga och luktar BLÄ! Nu måste jag flytta på albumen för jag är rädd att det ska hända igen.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilke riktig olycka... Kattkiss är illa nog och sen på albumen. Hoppas det aldrig mer händer! Kanske därför jag inte gillar katter.... Näe det är gammalt som finns i mig, gulliga på kort! kram

2007-09-09 @ 20:35:37
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0