Äntligen...

...får jag visa dessa sidor. Ibland känns det som en evighet sedan jag gjorde vissa saker.

Stjärntävling på SWEscrapbook!
image200

Jag har använt: Papper- Bazzill kraft o Ki memories. Paper frills- Doodlebug. Stämplar- Ki memories. akrylfärg- Making memories. Pennor.


Färgutmaning- svart-vit+accent
image201
Jag har använt: Papper- Scenic Route. Foamstamps o akrylfärg- Making memories. Filtdand- Queen&co. Stämplar- Sassafras Lass. Rub-ons-Hambly.


EOV- "Två"
image202

Jag har använt: Papper- BoBunny o Bazzill. Spets- Finns hos Magdas. Thickers- American Crafts. Brads- HOTP.
Stämpel- Easer. Penna

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Så fina..... jag valde också rött som accentfärg det är såååå snyggt ihop. Du inspirerar!! kram Aase

2007-09-23 @ 17:37:05
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: annika5064

Underbara! Väldigt mycket inspiration du ger! Kram,
Annika

2007-09-23 @ 20:23:44
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0