SWEscraplayouter!

image35

En LO på temat "Mamma i fokus".  Fotot är taget strax efter att Melvin föddes. Täcket i bakgrunden är från när jag var liten på 70-talet. Syns det? Valde att ta upp det orange och bruna på LO:n.

Jag har använt: Papper- Basic Grey, Bazzill, My minds eye och Sassafras lass. Stämplar- Ki memories och handstämplat. Brads- Bazzill. Blommor-American Crafts, Band.

image36


En annonsutmaning. Jag inspirerades av upplägget på annonsen. Ni hittar den på SWEscrapbloggen.






Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Tycker så mycket om den första.... Har tittat på den flera gånger. Vad härligt att scrappa ett kort på en nybliven mamma utan baby.... Vem tänker på det?
Kram Ängel60

2007-05-20 @ 21:13:43
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Augusti_73/Anna

Gillar också den första jättemycket, tycker att den utstrålar total lycka. Sen är jag ju svar för stjärnor också, gillar det röda och blå som går igen i den endra LOn.
Tack för inspirationen!

2007-05-29 @ 21:34:31
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0