Sista bidraget...

...till Papirgleders Scrapliftecup. Uppdraget var att använda 4 olika band och datautskriven dokumentation. Jag gjorde en sida om när killarna var på Universeum i förrförra veckan. De hade en helt underbar dag i Göteborg dit de åkte med tåg. Spännande värre för de hade inte sagt ett ord på hela resan. De pratade desto mer när jag kom hem och frågade vad de gjort.


image40

Jag har använt: Papper- Bazzill, Scenic Route. Band- Åhlens, Ki memories. Rubons- Hambly. Stämplar- Sassafras Lass. Dokumentation utskriven i Word o typsnitt "Andy".

Ett kort till min mamma som gillar lila:


image41

Annars är det sååå skönt med helg! Vet inte riktigt vart denna veckan tog vägen. Det känns verkligen att jag jobbar heltid just nu. Längtar till september då jag ska ha en ledig dag i veckan!
Får se om det blir något pysslat i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0