Helgen är över...

och en ny HEL arbetsvecka börjar. Vi har i alla fall haft en bra helg med mina föräldrar på besök vilket bl.a. innebär  trädgårdsarbete. Jag och mamma rensade i landet och rabatterna och gjorde dem snigelfria!!! Ha,ha, det är nog en omöjlighet. Men det blev nog i alla fall 500 mindre- minst!
På scrapfronten har jag påbörjat lite små DT-projekt och funderar som bäst på mitt sista bidrag till scrapliftecupen. Det som gäller är att använda minst 4 olika band och ha datautskriven text- vilket jag aldrig gjort! Det är roligt med utmaningar.
Här är mitt bidrag till andra omgången av Scrappiz vår- och sommartävling. Tema "album".

image37

Jag har använt: Papper- Bazzill, tejp- Li´l Davis, Rub-ons- American Crafts o Hambly, ringar, filt, broderitråd, knapp och brad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0