Nygamla...

...layouter jag skickat in till tidningen på tema sommar och semester. De kom inte med så då kan jag ju visa dem här! Alla fotona är från förra sommaren.


image90

Jag har använt: Papper- Bazzill o American Crafts. Knappar, blommor och thickers- American Crafts. Penna- Zig.

image91

Jag har använt: Papper- Bazzill o Sassafras Lass. Filtblommor- American Crafts. Rub-ons- Hambly. Brads.

image92

Jag har använt: Papper- Bazzill o Sassafras Lass. Knappar, rubons o thickers- American Crafts.


image93

Jag har använt: Papper- Bazzill o Scenic Route. Bling- MME. Stickers- American Crafts


Förresten, när jag skrev det förra inlägget så kliade det så på mina tår. Efter en stund tittade jag närmare och upptäkte att den minsta FÄSTING jag sett satt fast mellan två tår! USCH!!! Jag tar ju fästingar nästan dagligen på katterna men de behöver ju inte ge sig på oss. Och barnen har redan somnat så jag kan ju inte väcka upp dem för att leta fästingar eller??? Dessa äckliga djur. Jag ser inte att de fyller någon som helst funktion. Och inte de där gräsliga sniglar vi har i trädgården heller. Hur kan de vara så många ? Var kommer de ifrån? Hur kan de hinna äta så mycket? Ibland vill jag bara ge upp och ha kort-kort gräsmatta i hela trädgården eller kanske asfaltera? Har ni några tips hur man blir av med dem? Jag vill inte ha ankor eller strömkablar.
Nåja, jag ska inte klaga mer. DET ÄR JU SOMMAR!!!!

Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Finfina lo:s! Roligt foto på A. där benet ser ut att ha försvunnit! :D
Jadu, om du kommer på någon snigellösning så hojta. De är vedervärdiga! Men öl i skålar funkar okej... Dock ska ju någon tömma äckelkletet sedan. *spyr*
Ha en fin vecka! Tack för idag! Kramis!

2007-06-10 @ 22:08:29
URL: http://bergatrollen.se
Postat av: Ulle

Finfina lo:s! Roligt foto på A. där benet ser ut att ha försvunnit! :D
Jadu, om du kommer på någon snigellösning så hojta. De är vedervärdiga! Men öl i skålar funkar okej... Dock ska ju någon tömma äckelkletet sedan. *spyr*
Ha en fin vecka! Tack för idag! Kramis!

2007-06-10 @ 22:08:44
URL: http://bergatrollen.se
Postat av: Ulle

Oj, varför blev det två inlägg tro? Nåväl, nu har du tre ifrån mig! :D

2007-06-10 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0