Midsommarfirande!

Måste bara visa ett foto på Axel från igår. Han dansade motvilligt med oss andra  runt stången men han såg hela tiden ut så här:

image99

På pysselfronten har jag fått lite ny energi genom ett DT-paket från Magdas.  En layout är färdig och två andra projekt är på gång! Får visa dem senare...
Jag har även bestämt mig för att återigen flytta upp min "scrapping" från källaren där det är för kallt, tråkigt och fuktigt. Melvin sa nyss "Mamma, har du scrapping på tre ställen?" Alltså är det dags att organisera om, slänga gamla saker och åka till Ikea för att hitta lite nya snygga förvaringslådor och tidskriftsamlare. Är även så trött på att mina påbörjade och påtänkta projekt ligger överallt så nu idag har jag gjort mig en egen "förvaring" av gamla scrapkartonger från Magdas.  Den blev mer praktisk än snygg! Ska lägga ut bilder här snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0