Färgutmaning

Just nu pågår en färgutmaning på SWEscrapbloggen där färgerna turkos, brun och beige ska ingå. Detta är min tolkning. Det blev en BOM-layout om allt nytt som hänt denna våren. Jag har "klippt mig och skaffat mig ett jobb..." Inte riktigt men nästan. Jag har klippt mig en hel del och blivit blond igen, börjat på en ny förskola och gått upp till heltid (tillfälligt), vi har sålt vår älskade volvo samt köpt ny kamera och bytt mobiltelefon (vilket jag gör ganska sällan). Så här blev layouten:  



image58

Jag har använt: Papper- Bazzill, Overlay och rubons- Hambly. Thickers- American Crafts. Journalingkort- MME.
Pin- Nun design. Stämplar- Sassafras lass. Akrylfärg- Making memories.


Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, helläckert! Vad effektfullt det blev med turkost mot bakgrunden!Super!

2007-06-02 @ 23:46:15
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0