Bubblor!

I förra veckan fick jag några QK tanke- och pratbubblor av Annette på Magdas.
Hon skickade även med några UNDERBARA fåglar från Prima som jag använde på denna layout. Fotona är på Melvin som nu för tiden är omöjlig att fotografera "normalt". Han gör bara en massa grimaser! (Den i mitten är hans egen favorit).


image67

Jag har använt: Papper- Bazzill och MME. Blommor- Magdas egna och American Crafts. Fåglar- Prima (finns under blommor  shopen). Brads, rub-ons, knapp,  stickers och thickers- American Crafts. Band- Carolees creations. QK- pratbubblor och tankebubblor. Penna- Zig.


Här är det Axel som har hittat en låååång mask som han gick omkring med. Visst hade det varit underbart att få veta vad barnen tänker ibland! Här har jag gissat.

image68

Jag har använt: Papper- Bazzill och Melissa Frances. Stickers- Mustard moon. Rub-ons och knappar American Crafts. QK- pratbubblor och tankebubblor. Penna- Zig.

Kommentarer
Postat av: Annette

De blev verkligen jättefina! Fina färgkombinationer och många fina detaljer. Jag gillar "knappmasken".

2007-06-06 @ 20:57:46
URL: http://www.magdas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0