Till Skåne!

Joo, imorgon bär det av till Skåne för några dagars trevligt sällskap med kära vänner i en mysig stuga. Hoppas vi inte regnar bort...
 Jag passar på att visa en LO jag gjort till Magdas med ett foto från förra årets Skåneresa. Vi stannade och badade i havet vid Tylösand.

image119

Jag har även gjort ett semesterhäfte som vi ska ha med oss. Där tänker jag skriva lite minnesanteckningar om vad vi gör och barnens kommentarer!

image120

Jag har använt: Papper- Love Elsie Toby. Filtblomma, knappar, thickers, stickers, brads, rub-ons och band- American Crafts. Fågel- Prima. Chipboard- Basic Grey. Akrylfärg- Making memories.
Allt material kommer från Magdas.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emma

Layouten är jättefin! Fiffigt med semesterhäftet, ska lägga på minnet =)

2007-07-06 @ 18:47:25
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Augusti_73/Anna

Åh vilket fint litet häfte - smarriga färger! Kul idé!

2007-07-07 @ 23:24:45
URL: http://augustisallehanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0