Lata dagar?!

Vi har varit hemma ett par dagar nu och haft kalas, lagt nytt golv och scrappat ( jag alltså). Dessa fina saker fick jag i födelsedagspresent. Det blev visst mycket rosa!

image128

Den allra sötaste femåring:

image127

Idag tog vi oss en tur till Alingsås. Snälla Sanna på Pappersbiten lät mig få en tjuvkik i hennes nya butik. Det kommer att bli så fint! Detta kom jag hem med:

image129

Jag kom också hem med ett helt underbart brickbord från "Village".

Det mesta som  jag scrappat är till Swescrap, men denna kan jag visa:

image130


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott!

2007-07-18 @ 11:04:33
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Ulle

Stort grattis i efterskott! Vi kommer och kalasar så snart vi är hemma "på riktigt" :) Eller kanske hinner ni hit på Millas kalas först? ;)
Vad fina Marimekko grejer du fick! *gillar*
Var Bilar-linnet som en tunika till Mevve tro? ;) Nätshopping lurar en i storlekarna i bland. :D
KRAM så länge!!! Ses snart!

2007-07-28 @ 21:21:51
URL: http://bergatrollen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0