DubbelLO

till SWEscrap. Det kändes lite ovant att göra en dubbel, för det blir mest enkla nu för tiden. När jag började scrappa gjorde jag alltid dubbla för jag tyckte det blev snyggast i albumet med enhetliga uppslag.

image114

Jag har använt: Papper- Ki memories, Scenic Route o Bazzill.Akrylfärg- Making memories. Thickers- American Crafts. Journaling tickets- Jenni Bowlin.

Här är en av de första dubbla layouterna jag gjorde på lösa blad. Den gjordes efter en skiss på Scrappiz veckoutmaningar i början på 2006. Lite kul att se tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Visst är det kul att se tillbaka...
Vad man utvecklas hela tiden, först gjorde jag alltid dubbla också, nu gör jag det som passar mig själv för stunden..... oftast enkla :=)
Men om jag har spiralalbum sätter jag bara in Lo på hösidan...... Det blir så snyggt och bara en Lo att fästa blicken på. Lite slöseri men det kan det vara värt ibland för att ögat och känslan ska måbra. kram ängel60

2007-07-03 @ 13:14:11
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0