Lace cardstock

ÄNTLIGEN fick jag använda KI memories Lace cardstock och jag blev inte besviken! Helt underbara att jobba med.
Här är några sidor jag gjort till Magdas.

image259

Jag har använt: Lace cardstock Perm teal. Chipboard- Bobunny och KI memories. Blommor- Prima. Filtband- Queen&co. Knappar o thickers- American Crafts. Akrylfärg- Making memories. Blingblommor- Magdas.

image260

Jag har använt: Papper- Bazzill o KI memories Lace "Hopscotch lucky". Chipboard- Bobunny. Knappar- Autumn Leaves. Overlay- Hambly. Band och stickers- American Crafts.

image261

Jag har använt: Papper- KI memories, CherryArte o Bazzill. Rubons- American Crafts.

image262

Jag har använt- Papper- KI memories o Bazzill. Knappar, thickers o rubons- American Crafts. Filtblomma- Artemio. Chipboard- KI memories. Brad- BoBunny.

Allt material kommer från Magdas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0