Vatten, vatten...

Det passar ju bra med detta tema nu i översvämningarnas tid. Men det hann ju i alla fall vara lite sommar innan regnet kom och då togs dessa foton. sidan är till Swescraps månadstema.

image123

Jag har använt: Papper- Bazzill och Scenic Route. Filtblommor, band och rub-ons- American Crafts. Paljetter och brads- Doodlebug. Fågel- Prima. Stämplar- Ki memories.

Jag har ju helt glömt att kommentera min finalplats i SBM. Är sååå lycklig över denna och att få berätta det!!!

                                                                image124

Grattis till vinnarna Ulrika, Marie, Smulan och alla de andra finalisterna!

Kommentarer
Postat av: annika5064

Nämen, jag visste inte att du var en av finalisterna; JÄTTEGRATTIS! Är förstås inte ett dugg förvånad! Nu har jag ytterligare en anledning att köpa detta nummer...kram
Annika

2007-07-14 @ 19:25:07
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: AnnaB

Ja, jättegrattis! :) Så snyggt med det orange och gröna på den härliga vattensidan!

2007-07-15 @ 07:56:08
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0