Tavla, skärbräda och albumsida...

...som jag gjort till Magdas. Tavlan står på en tavellist i min pysselhörna. Stämplarna är HELT underbara!

image143

Jag har använt: Akrylfärg- Making memories. Tygpapper- Love, Elsie. Stickers och knappar- American Crafts. Stämplar- Upsy Daisy Designs. Rubons- Hambly. Blomma- Magdas scrapbooking.


Denna skärbräda har jag gjort till våra goda vänner som vi semestrade med. Vi försökte här fånga våra ursöta barn på en och samma bild. Det där med arrangerade kort är inte så lätt minsann...

image144    

Jag har använt: Papper- Chatterbox. Thickers, rubons, brads och band- American Crafts. Stämpel- Upsy Daisy Designs.

På denna albumsida har jag använt foton från förra sommaren. Jag älskar verkligen Love Elsie-papprena! De inbjuder till att släppa normerna och bara leka och ha kul!

image146

Jag har använt: Papper- Bazzill, Love Elsie. Thickers, rub-ons, brads, filtblommor och knappar- American Crafts. Akrylfärg- Making memories. Penna- Zig. Band- Carolee?s Creations.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0