Scrapflyt(t)

Den senaste tiden har jag haft ett riktigt flyt i scrappandet. Allt är så roligt och idéerna bara kommer. Kanske beror det på att jag vet att allt snart måste packas. Ett sista ryck alltså.
Här är i alla fall en hel del nytt jag gjort till Magdas.

image412

Bazzill, Love Elsie-papper, glazed brads och lace cardstock bouquet.

image420

Maja designs underbara papper, MM Addie, primablommor, Fancy pants rub-ons, alfabetstämplar från Serendipity.

image413

KI memories papper, MME:s stora kristaller, primablommor, filtband Queen&co, thickers och MME:s fina fotoram.

image414

GCD-papper, Inque boutique-stämplar, filtband, Magdas blingblommor och en virkad blomma från Fancy Pants.

Det är så kul att göra kort nu också! Mina PRO makers används flitigt och lite nya stämplar har införskaffats.

image415


image416

                       

         

Nu ska jag sätta igång med sommarkort till barnens fröknar!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh, visst var promarkers kul? :D

Är det en stämpel den där traktorn??? FIN!

Barnen längtar efter A och M. :) Vi åker till mormor i eftermiddag. Så ni vet. *hihi*

2008-05-28 @ 08:56:03
URL: http://bergatrollen.blogg.se
Postat av: Annika

Men oj vad mycket fint du lagt upp här! Känns det trist att lämna huset?
Annika

2008-05-28 @ 19:58:28
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Annemie

Å vilka fina kort du gjort. Vill med kunna göra det,men misslyckas (enligt mig då) =) Ha en bra dag!

2008-05-29 @ 10:26:59
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0