Äntligen...

...lite tid över för en uppdatering. Flytten är klar, alla flyttlådor är uppackade och en ny altan är lagd. Det börjar arta sig!
Så här blev fondväggen i vårt vardagsrum.



En världskarta blev det på väggen också. Vi är riktigt nöjda med den.



Altanen har tagit över hela baksidan och gräset är ett minne blott.



Äntligen har jag kunnat ta upp trädgårdsintresset igen. (Jag har inte ens sett tio sniglar här sedan vi flyttade in)
En liten rabatt med blommor jag hämtat hos mamma.



Kommentarer
Postat av: Eva-Britt

Oj, vad du har producerat mycket! Jättefint!Vilken cool världskarta.

2008-07-14 @ 09:09:29
Postat av: Tina

Jag vill också ha en världskarta på väggen. Var har du köpt din?

2009-02-22 @ 15:18:29
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0