Mönstrade papper

Jag älskar mönstrade papper. Gärna i starka färger och grafiska mönster. 
Här är några alster jag gjort till Magdas blogg där det nu finns ett inlägg om lite tips.
Allt material finns hos Magdas.

image298

Papper- Bazzill, KI memories. Blommor- Prima. Filtdekorationer- Fancy Pants. Stickers o rub-ons- American Crafts.

image299

Papper- Bazzill o KI memories. Rubons o filt- Fancy Pants. Thickers- American Crafts.

image300

Papper- Luxe designs. Blommor- Prima. Brads- American Crafts. Titel, swirls o fågel är utskurna med silhouetten.

image302

Papper- Piggy Tales. Band- Fancy Pants. Brad- American Crafts. Blomma- Prima. Transparenta die-cuts- MME.




Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, dem är väldigt fina. sötfian är klockren!!!kram

2008-01-07 @ 20:33:50
Postat av: fraise

Ååh- men jag bara måste ösa beröm över dig! Vad många superhärliga LOs du gjort!! :-) Kul för mig att jag hittade hit!

2008-01-09 @ 21:20:08
URL: http://scrapblocked.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0