Tillbaka efter semester!

Vi har just kommit hem efter en två veckors lång semester i Thailand. Helt underbart har det varit och många fina foton är tagna. Längtar efter att scrappa dem!!!

Här är några alster till Swescrap som visats medan jag varit borta. Först ut en filefilder som var jätterolig att jobba med!

image308

image309

image310

image311

image312

image313

Jag har anvät: Papper- Scenic Route, Love Elsie, KI memories och SEI. Brads och band- YouDo. Filtfigurer- Fancy Pants. Filtblommor, plastblommor och foamstjärnor- American Crafts. Rubons- Basic Grey. Blommor- Prima. Chipboardknapp och akrylfärg- Making memories. Overlay- Hambly.

"Använda overlays"

image314

Jag har använt: Papper- Bazzill och Rusty Pickle. Overlay o rubons- Hambly. Papperfrills- Doodlebugs. Thickers och knappar- American Crafts.

EOV

image315

Jag har använt: Papper- Bazzill och KI memories. Filt- Fancy Pants. Thickers- AC. Lace och chipboard- KI memories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0