Oj, oj, oj...

...vad tiden går fort! Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Jag har scrappat en del men även hittat tillbaka till stickningen. Just nu är det riktigt roligt att sticka sjalar, mössor och vantar. Det är ju liksom den säsongen nu. Vilken tur.
Vi har firat jul också i dagarna tre! Barnen har fått nintendo DS och de är helt sålda. Det lär bli mycket scrap- och sticktid framöver ;-) Nädå, de tröttnar faktiskt efter en stund. Nu får vi hoppas på lite snö så det blir lite roligare att leka ute. Nästa vecka ska vi åka skidor några dagar. Varken jag eller barnen har stått på slalomskidor så det lär bli spännande.

Några sidor jag gjort det senaste till magdas blogg:










Papper från Basic Greys kollektion Granola. Allt material kommer från Magdas såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0