Mer Thailandfoton

Jag får trösta mig med att scrappa dessa foton när alla foton från förra veckans semester i skåne FÖRSVANN! Helt underbara foton på strandbad, kvällspromenader, barnens lek, familjefoton m.m. är nog borta för alltid.
Ja, ja, det kommer fler tillfällen...



Papper- Prima och Scenic Route. Rub-ons- Hambly. Blommor- Prima. Thickers- American Crafts. Punchiella- Tack snälla Emma för dem!



Papper- October afternoon och Bazzill. Lace- KI memories. Filtblommor- Prima. Brads- Youdo. Alfabetstickers- Making memories. Fjärilstämpel- Inkido.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar allt du gör, så härliga färgkombinationer och allt passar samman när du scrappar, blir jätte inspirerad. Du har en award i min blogg så kika gärna. Jag kikar in här ibland när inspirationen tryter. :-)

2008-08-04 @ 15:51:05
URL: http://www.mealispysselplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0