Några nya

image196

Jag har använt: Papper- Bazzill. Chipboard- Ki memories o Plain Janes. Band- Carolees creations. Stickers- Doodlebug.


Lekte loss lite på denna och rotade runt bland dekorationerna!

image197

Jag har använt: Papper- Sassafras Lass. MME o Love Elsie. Knappar o filtblomma- American Crafts. Brads- HOTP o Making memories. Fågel -Prima. Stickers- Ki memories. Stämpel (fjäril)- Upsy Daisy Designs.m.m.


Denna sista sida gjorde jag i söndags kväll efter att ha varit på mässan i GBG. Älskar att jobba med nya papper !!! jag inhandlade nya papper, blommor i filt, papper och plast, band och stickers. Tack Carina för trevligt sällskap. Lite läskigt var det att gå där för jag kände mig så vinglig. I fredags och lördags var jag på jobbresa i Danmark och det blåste en aning när vi åkte båt. Först idag tycker jag det börjar släppa.

image198

Jag har använt: Papper o journaling- Jenni Bowlin. Thickers- American Crafts.


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Den översta, så färgglad, den i mitten så härlig i färg och dekorationer, den undre, härliga papper. Som vanligt alltid lika inspirerande att kolla din blogg. Kram

2007-09-19 @ 16:02:48
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Fia

Underbara alster sedan jag tittade in sist!! Gillar verkligen kalaslo´n, sååå fin!!

2007-09-22 @ 00:43:16
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0