DT-träff hos Magdas...

...var det i helgen. Det var så roligt och trevligt att äntligen få träffa Annette och tjejerna som kunde komma. MYCKET påbörjade projekt blev det och så här såg min hörna ut när jag packat upp...

image218

Lite har jag gjort färdigt och det dyker väl upp på Magdas inom kort.
Jag fick ju passa på att handla lite också:

image219

Underbara papper och snygga overlays och clearstamps!
Här är sida jag fick färdig på träffen.

image220

Jag har använt: Papper- Cherry Arte o Bazzill. Overlay- Hambly. Chipboard- Cherry Arte. Thickers- American Crafts. Knappar- American Crafts o Basic Grey. Brad- Creative imaginations. Die-cut- Luxe Designs.


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Av röran att dömma och alla saker du inhandlat var det trevligt! Ser fram emot resultaten. Kram Aase

2007-10-18 @ 23:06:12
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0