Fler etiketter...

       


till Magdas och några layouter jag gjorde för ett tag sedan:


image50

Jag har använt: Papper, brads och stickers- American Crafts. Knappar- Autumn leaves. Chipboard@- Basic Grey.




image51

Jag har använt: Papper- Scenic Route, Bazzill. Knappar och thickers- American Crafts. Chipboard- Basic Grey. Akrylfärg och rub-ons (beach)- Making memories. Penna- Zig.



image53

Jag har använt: Papper- Bazzill, Mustard moon. Band- American Crafts. Rubons- Basic Grey. Penna- Zig.




image54

Jag har använt: Papper- Bazzill, Rusty pickle. Stickers- Mustard moon. Journaling overlay- Hambly. Rubons- Basic Grey.
Allt material kommer från Magdas.

Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så mycket fint du gjort! Bara älskar "expert på datorer" den är helt underbar, och dom andra är också jättefina!

2007-05-30 @ 15:24:37
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0