Stämplat...

...till Scrappiz vår- och sommartävling. Har haft lite "kris" här. Först tog fotopapprena slut och när vi väl köpt nya så var det ju dags att byta färgpatron...Grrrr! Jag har vant mig vid att välja foto och storlek och skriva ut själv, men nu fick jag titta vad vi hade för foton framkallade. Ja, ja nu är det löst!

image98

Jag har använt: papper- Bazzill, American Crafts. Foamstamps, magnetstämplar o akrylfärg- Making memories. Clearstamps- Autumn leaves (Tack Eva-britt för lånet!). Stämplar- Handstämplat och Panduro. Sjärnor- American crafts o Plain janes (har jag för mig) Bling- Ki memories. Filt, stämpeldynor och embossingpulver.

Tack för titten och kommentarerna jag fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0