Skapa med TYG!

Ja, det är min utmaning till er på Swescrap denna vecka.

"Det finns så många snygga och användbara tyger du kan ha på dina albumsidor/kort. Det kan vara jeanstyg, filt, spetstyg eller mönstrat bomullstyg som det jag använt. Dessa kan klippas i önskad form och limmas eller sys fast. Ni kan säkert komma på fler spännande användningsområden. Nu får ni kika vad ni har i era gömmer där hemma!"


image95

Jag har använt: Papper- Sassafras Lass. Rub-ons och knapp- American Crafts. Blomma- Magdas scrapbooking. Stämplar- Ki memories o Li´l Davis. Akrylfärg- Making memories. Tyg.

Kommentarer
Postat av: Eva-Britt

Ja, det låter ju så jättelätt när du säger det. Men man ska ha din fantasi också. Den fattas mig tyvärr.
Men man blir väldigt inspirerad av dig. Kram

2007-06-14 @ 09:14:22
Postat av: Emma

Verkligen jättesnygg lo! Blev rikgit bra med det rosa mot det gröna prickiga papperet. Effektfullt med tyg!

2007-06-14 @ 16:20:48
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0