Skapa från köket!

Just nu utmanar Monnah oss att använda något från köket på Swescrap. Här har jag använt knäckformar som jag klippt lite i. Tycker de är riktigt roliga med stjärnor och allt. Lite annorlunda färgkombo blev det!

image122

Jag har använt: Papper- Li´l Davis. Fotoram- MME. Gem- Ki memories. Fågel- Prima. Clearstamps- Sassafras Lass. Paljetter- Doodlebug. Minibrads- Queen&co. Knappar och penna.

Vi är just hemkomna från Skåne. Detta år hade stugan som vi brukar bo i en sjö bredvid sig! Men den torkade snabbt undan för vi fick riktigt fint väder. Höjdpunkten på resan var besöket på Äventyrslandet i Halmstad. Jag kan varmt rekommendera det för barn i åldern 3-5 år.

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Det var ju en alldeles fantastisk idé att använda knäckformarna! Superfint!!!

2007-07-15 @ 07:54:57
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0