Minialbum...

...till Scrappiz 4:e deltävling. Detta har jag pysslat med i Norrland. Jag valde lite material som jag tog med mig och det blev mycket Elsie! Det var faktiskt ganska smidigt att inte ha för mycket saker att välja på. Självklart hade jag glömt lite smått och gott så jag fick göra det sista hemma.

                    

Jag har använt: Minialbum- Mema Designs. Papper, chipboardknappar, rubons och alfabetstickers- Love Elsie. Chipboardram Li´l davis. Akrylfärg, brads och alfabetstickers- Making memories. Paljetter och brads- Doodlebug. Filt. Broderitråd. Floss- Karen Foster. Band- Ki memories, Åhlens. Brads- SEI o Queen&co. Knappar- American Crafts, SEI m.m. Rub-ons- Hambly. Fågel- Prima. Stämplar- Upsy Daisy. Öljetter och piprensare. Penna- Sakura soufflé.

Kommentarer
Postat av: Malin.d

Å vilket underbart litet album å så härligt med en massa Elsie!!!
Kul ide att göra ett album om saker man älskar, tack för inspirationen:)

2007-07-29 @ 12:14:34
URL: http://slosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0