Jobb, jobb, jobb

Ja, det märks att semestern är slut och jobbet återigen upptar mycket tid och energi. Inget scrappat på hela veckan och ingen uppdatering här heller...Fick i alla fall ett roligt paket med posten idag som jag beställt från USA.

image160

Det blev lite dyrare än jag först trott då frakten landade på 22(!) dollar, vilket jag tycker är mycket. Men, men. Denna shop har i alla fall hyfsade priser ex. 3 dollar/st för Queen&co-banden och de finns ju inte att få tag på längre i sverige nu när jag väl fattat att jag MÅSTE ha dem.
Får se om detta kan sätta fart på inspirationen!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilka underbara saker, har du bra tips på bra Scrapshops i USA, skickat min dotter till SantaMonica, LA Californien idag och hon ska förmedla scrapsaker för att sapra frakten som du just påpekar är dyr. Framför allt är jag ute efter dies och alfabet till Bosskut och QK.... kram Aase

2007-08-18 @ 08:21:03
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Lisa

Oj, vilken fraktkostnad. Men det kanske det var värt?Har själv varit sugen på att beställa från USA men har inte kommit
mig för att göra det än just för att jag inte riktigt har något hum om vad frakten blir.

2007-08-18 @ 23:50:19
URL: http://majamyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0